Förbannad

 

Sitter och lyssnar på Veronica Maggio samtidigt som hjärnan försöker förstå detta dumma ord!

Sitter och ska försöka reflektera över ett arbete om bröd och bakverk. Problemet är att jag knappt vet hur man reflekterar eller vad det jävla ordet betyder. Jag blev arg på min restauranglärare för att hon hade sagt till mig att jag glömt att reflektera och jag svarade:

- Jaha! Om jag inte vet vad det är då. Då är det inte så lätt att göra uppgiften...
Hon svarar:
- Men då får man ju fråga!
Jag svarar arg tillbaka:
- Vad är det jag gör då!

Jävla idiot! Ingen annan i klassen behövde reflektera, eller rättare sagt; de hade inte heller gjort uppgiften, men det var bara JAG som fick tillbaka uppgiften för att jag glömt göra en onödig liten sak...åhhh, jag blir så förbannad!

Men har fått fram lite fakta om att reflektera betyder att man ska skriva hur det gått, något man skulle tänkt på o.s.v. i arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0