Prov


(Dagens bild på mig)

Plugga plugga plugga. Ett ord jag verkligen hatar! Har livsmedelskunskapsprov imorgon. Ett långt ord. Jag ska kunna en jäkla massa om kött, ägg, och fåglar. Det kommer INTE gå bra för mig på provet. Det handlar om benvävnad och sånt ointressant och tråkigt.
Men skitsamma egentligen om jag inte klarar detta provet, jag har ju VG i de andra proven i livsmedelskunskap. I frukter och så.
Nu tänker jag inte plugga mer på det i alla fall. Har läst igenom sidorna ordentligt. Det får räcka!
Måste göra alkoholhanteringsprovet också. Jag va sjuk i fredags när vi hade det. Usch, jag ligger efter. Alla i klassen sa att det inte va svårt, så förhoppningsvis inget att oroa sig för. Det går som det går.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Det kommer gå säkert bra

2009-04-06 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0