Tv4 Replay


Jag har förgäves på alla sätt och vis försökt att kolla på reprisen av Leila på landet gratis. Missade programmet förra onsdagen för brorsan skulle kolla på något "viktigare" enligt honom, för mig var det ett skit program. Och reprisen som gick i söndags missade jag narturligtvis också! Attans!
Men jag vill inte betala för att kolla på programmet så Tv4 Anytime var inget för mig i det här fallet. Men så läste jag att man kunde kolla på Tv4 Replay. Och det var gratis! Men narturligtvis så måste man ladda hem flashplayer 10 och vårt antivirusprogram vill inte installera det, vet inte varför. Men där är antagligen mycket virus. Och det är ju bra att den säger stopp! I vissa fall...(inte i det här)
Och vi ska ha fått snabbare hastighet på bredbandet från Telia. Och det skulle vi få igår, men det märks inte förrän idag. Lite. (Vi ska ringa och kolla så dem verkligen har höjt. Det är ju ingen JÄTTE skillnad). Men i alla fall så tänkte jag att jag skulle gå in och kolla på Tv4 Replay igen, för säkerhetsskull. Och nu funkar det! I´m thrilled!
Så nu sitter jag och kollar på del 6 av Leila på landet. Jag ska se på Halv åtta hos mig också sen...vad glad man blir när saker och ting fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0