Var fan...


En chic bild på Magnus Uggla

Ikväll har det faktiskt varit bra program på tv. Mot förväntan! fast nu är där ingentin och då tänkte jag att jag skulle kolla runt på datorn lite. Se vem som är inne på Msn etc.
Kollade på Sandor /slash/ Ida som gick på Kanal5. Har läst boken och jag måste säga att boken är mycket bättre än filmen. Har hört andra säga det också, nu är det bevisat av mig också!
När det va reklam på 5:an så kollade jag lite på Lilla Jönssonligan på Kollo på Tv4+. Klockan 20,00 var det Babben & Co på Svt1 och efter det Var fan är min revy med Magnus Uggla. Magnus är nästan lite fööör hård mot prao-eleven. Stackars honom, men det va ju idiotiskt av prao-eleven att skriva ut Magnus privata mobilnummer...men ännu taskigare va Magnus när han slog av prao-elevens mössa från huvudet. Först trodde jag att han slog han på käften, men tur nog inte!
Sen är det en film som visas just nu också på Tv4 som heter The wedding date eller något sånt, men den va inte så bra. Kollade stället på Jag vet vad du gjorde förra Lördagen på Kanal3. De hypnotiserar personer i detta avsnittet en medlem i Gyllene Tider, trummisen. Minns inte vad han heter. Rätt kul att se när de gör bort sig.

Nu visar klockan på datorn 23,05. Snart dags att gå till sängs.
Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0