Bloggerskan KENZA gör tv-framgång...


Bild lånad av thevoice.se
Här sitter jag, nyduschad och har tvättat håret. Lika skönt varje gång...
Någon som kollade på Vakna Med The Voice imorse, sisådär klockan 07,30 eller nåt? KENZA, hon som har den mest besökta bloggen privat i Sverige var på besök hos Jacob, Paul och Josefin.
Har aldrig vetat om hur hon såg ut, vem hon va m.m.
Det enda jag visste va att hon hade en blogg. För det ser man när man ska logga in på sin egen blogg på www.blogg.se

I alla fall så slutade jag klockan 12,30 från min praktik. Det enda jag har gjort idag är att dela kyckling i mindre bitar och sen steka den. Panera och steka strömming. Usch, det är äckligt! En massa ben bara. Blä!
Så ja, har stått vid stekbordet hela dagen då. Rätt lugnt ändå. Jo, jag va och växlade 200 kronor till 1 rör med 5 kronor på banken.
Sen frågade jag och jag fick lov att sluta, eftersom jag hade bytat om och allt för att gå till banken.

Lägger in en bild på vår grannes hund som stod vid dörren och väntade på att få komma in. Undra ifall dem har glömt att ta in den efter att den varit och gjort sina behov i trädgården. Det såg i alla fall lite roligt ut att den bara stod där ute i det kalla vädret och ville komma in i värmen.
Den där lilla svarta saken är hunden...om nu inte redan förstod det.

Nu ska jag gå och föna håret. Det lägger sig så fult annars. Platt och fult! 

Puss
Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0