Kebabtallrik på väg



Ska snart beställa kebabtallrik från pizzerian. Det får bli snabblunch idag. Jag och mamma ska iväg på utvecklingssamtal 19,30. (SENT!)
Hatar utvecklingssamtal. Man vet aldrig va dem där lärarna tar upp. Jag pratar för mycket på mattelektionerna bara för att jag har sååå underbara vänner bredvid mig.
Visst ser maten på bilden smarrigt ut...Mmmmm.

Annars i skolan så fick jag VG på ett datorkunskapsprov som vi hade innan jul. VG är bra! Nöjd i alla fall. Trodde bara att jag skulle få G. Men det blev bättre.
Appropå lärare så mötte jag min förra lärare i åk 9. Anna Mayol. 
- Jag har inte sett dig på länge, sa hon. Hur är det i klassen?
- Jo det är bra.
- Trivs du bra och så då? Frågade Anna.
- Jajemensan. Med henne så! svarade jag.
- Haha, skrattade hon
Och det va då Kajsa lilla Ståhl som stod bredvid. Så det va Kajsa jag menade när jag sa "Jajemensan. Med henne så!"

Jag, Kajsa och Josefin gick och sa till läraren i livsmedelshygien om vi inte kunde flytta fram lektionen från 12,45 - 13,55 istället för 13,20 - 14,45 och det kunde vi. Så händanefter slutar vi 50 minuter tidigare på onsdagar. Skönt!

Nä, nu ska jag beställa kebab....och äta på vårt nya snygga matbord som ni ser på bilden.


Puss
Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0