Times flies when you have fun

Denna omogna människa som inte har ett liv. Kommentera onödigt skit. Jo tack, jag skrattar åt dig med din fega jävel!!!
Tycker att det är fullständigt OMOGET...väx upp lillskit!

Över till annat. Låt tönten vara ifred...
Idag va det sista dagen på praktiken på Gröna Hästen. Nu kan man nästan känna att det är lite tråkigt att lämna stället. Skönt också eftersom det vart jobbigt där under en viss tid, men nu känns det tråkit för det har blivit roligare och bättre för varje dag. Och plötsligt så har 3 veckor gått och tiden är ute.
Han tackade mig för den tiden då jag vart där och sa att vi ses. Det gör vi säkert, dem dagarna när vi har teori där nere...vi har ju alkoholhantering där också, så visst finns det en chans att vi kommer att träffas. Absolut!

Annars har dagen varit mörk, inget nytt har hänt, förutom sms:et jag fick från Josefin om att hon bara hade behövt vara på sin praktik i 1 ½ timme idag och att hon fått en kokbok som tack för att hon varit där.
Jag jobbade fram till klockan 12,30...men skönt att jag kom hem relativt tidigt i alla fall.
Ingen lust att gå där och dryga en fredag. Där va inte så mycket gäster idag och det fanns inte så mycket mer för mig att göra.

Måste bara lägga in en bild på älskade AVOKADO..dem är sååå goda!

Inatt ska mamma och in till Halmstad och hämta brorsan. Som tur är ska inte jag köra.

Ha nu en bra helg, hörs kanske i helgen eller på måndag!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0