Tråksöndag

Hej! Nu är jag tillbaka på bloggen och skriver ett nytt inlägg igen denna tråkiga söndag. Jag hatar söndagar, det finns inget roligt att göra, affärerna är stängda och man vet att morgondagen kommer blir tråkig. Skola! Med andra ord...upp tidigt som katten för att hinna göra sig iordning. Stressa, stressa, stressa. Kan inte sova länge, förutom på tisdagar och fredagar. Det enda man längtar till när det är måndag. Jaha, vad ska man ha för outift imorgon då? Något av det nya? I alla fall någon nya tröja, men inte nya jeans eftersom dem måste läggas upp. De är för långa för mina korta legs.

Har smörjt in mina händer med en härlig handkräm från mammas jobb, den doftar...gott. Vet inte vad den doftar. Gott i alla fall. Pappa körde mig till mamma jobb i eftermiddags. Hon ville ha lite hjälp här eftersom hon är lite sjuk, förskyld och då är det rätt jobbigt att jobba. Men pengar måste man ju ha så därför får man jobba fast att man är sjuk. Okej, man ska inte gå till jobbet om man kräks, men lite snuva är inte så farligt. Det är ändå gamlingar hon lagar mat till, hälften av dem är redan sjuka. Så det är lugnt. Or not!
 
Lägger in ett skönt youtube-klipp med låten pokerface med Lady Gaga. Skönaste låt just nu. På datorn hemma har vi låten med en remix, sjukt bra är den! Älskar remixer av låtar...man kan göra massa skoj med Winamp. Har ni det? Skaffa det annars...gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0