Black and White flower


Vaknade väldigt sent idag, närmare bestämt klockan 13,30. Låg lite till men tänkte på att hela dagen går ju (det har den redan gjort) så jag gick upp istället.
Började direkt på maten. Tur va att vi skulle ha enkel mat idag. Mjölkstuvade makaroner och köttbullar.
Stuvade makaroner eller bara makaroner är INTE gott utan ketchup. Jag får ju inte äta tomater och det är ju ketchup gjort av. Jävla skit! :(
Måste faktiskt erkänna att jag slarvar med "testet" som jag skrivit om innan. Igårkväll åt jag godis fast att jag inte får.
Jag tycker att min fingrar har blivit bättre för kortisonsalvan hjälper. Visst, jag kan ju inte ta den hela mitt liv, men efter ett tag kanske kroppen kommer på att jag kommer ta kortisonsalvan tills det gått över och då vänjer sig kroppen av salvan. Troligtvis!

Har tvättat håret och duschat nu. Skönt!
Imorgon blir det kalas. Tantkalas. Denna vackra blomma va vi och köpte igår. Vi hittade en snygg kruka och så bad vi floristen att göra något högt och snyggt av det. Såhär blev resultatet.
162,50 gick den på.
Mamma hämtade den på middagen idag så de gjorde inte den färdig igår. Bara för att den ska hålla tills imorgon.
Så att den inte vissnar. Det vore ju tråkigt.


Nu ska jag fixa lite kaffe, detta är en bild från när jag fikade med en kompis för en vecka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0