Veckouppdatering

Märks det att skolan har börjat eller? För det känns som att jag inte hinner med någonting, inte ens sitta vid datorn. Den har varit på men varje dag jag kommit hem från skolan så har jag vilat på soffan. Jag är helt slut efter alla dessa förbannade läxor man ska göra med 1000 andra läxor.
Och på kvällarna är jag trött så istället för att sätta mig framför datorn klockan 22,30 så går jag och lägger mig istället.
Det är så skönt att sova och jag vet att när man väl har lagt sig i sängen och somnat så vipps, så är det morgon och mobilen ringer. (ALARM!)...

I alla fall. I måndags hade jag ingen lust att gå upp tidigt. Mamma säger att snart är det påsklov. Jo visst säger jag. Men det är ju långt kvar. Och 1 månad går väldigt segt när man går i skolan.
Fick reda på i engelskan att jag kommer få G. Skönt det, så man slipper oroa sig för sina betyg.
Tisdagens outfit ser ni ovanför:

  • Beiga chinos från Gina Tricot
  • Blommig blus/tröja från GeKås

Och jaaaa...det va väl inte så smart att ha gråa sockar, men jag hade vita tygskor till så det syntes inte + att det är svinkallt ute. Man kan inte gå barfota nu...KALLT!
Efter att jag slutat skolan så hade mamma gjort iordning semla (fettisdagen) och kaffe, sen skulle vi åka till Halmstad för att hämta vårt bord. Brorsan hade lånat släpet.
Kassörskan i butiken, hennes man kom till DUKA, där vi köpt bordet och hon bad honom att hjälpa oss att bära ner bordet till släpet och bilen. Det va tungt! Väldigt tungt.
Så nu är bordet på plats. Visar bild i nästa inlägg.

// Lothigiius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0