A wonderful weekend

Ciao! Igår var jag och shoppade en massa inredning på Chili. Fast inte till mitt rum. Det blev i alla fall en svart kudde med en vit stjärna på, ett svart-vitt fat att ha sallad, snittar, ljus eller annat fint på och en grymt fin vitfrostig ljusstake som hade kostat 699 kronor, men nu var det REA. Älskar REA. Man kan alltid hitta något snyggt, fast som man egentligen inte behöver.
Handlade också mat på Willy´s...tog ut sådana etiketter på alla varor, fast inte självbescanning. Tog bara ut etiketter och satte på varorna. Vet inte om de tog dem i kassan eller vägde om det på nytt. Men ändå.

Köpte en drinkextrakt så att jag kan göra drinkar. Det blev en extrakt så att jag kan göra drinken San Fransisco. Jag har aldrig smakat den, men jag ska testa. Måste ha Vodka först. Then it must be good mixed drinks!

Ringde farmor idag och frågade hur hon mådde. Hon va trött och orkade inte göra någonting. Det kan jag förstå om man har influensa. Sa att jag och en kompis kommer och hälsar på i veckan.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Tagit det lugnt. Känns som jag lever på citronvatten hela tiden. 1 gång om dagen gör jag mig ett stort glas med iskallt vatten, is och skivad cirton och sitter och smuttar på det i timmar. Underbart gott!

Lemon is so amazingly useful also! Vilket är ännu bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0