Bilköp



Satt och kollade i biltidningen som man får någon gång i månaden hem i brevlådan. Dessa två bilar är grymt snygga. När jag har skaffat körkort så ska jag ha antingen en Jeep (till vänster) eller den nya Ford Fiesta. Men isåfall den rosa-aktiga bilen. Den är döläcker!
Fast jag vill helst ha en Range Rover, åhhh guuud. There is hardly any better looking car, not expensive either. Den är både dyr att köpa och dyr att köra.
Så ja, det är väl ett önsketänkande med den bilen. Idag kostar den nya Range Rovern 1 miljon. Inget man har i kontanter i plånboken direkt. Inte på kontot heller för den delen.
Vem vet, jag kanske vinner på lotto eller eller nåt. Då ska jag unna mig denna godbit!

Hug
Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0