Snart börjar Mia & Klara

...Äntligen, som jag har längtat. Dem är sååå roliga. På svt klockan 20,00 ikväll börjar det.
Så då sitter jag och en massa andra glada svenskar bänkade framför tv:n och kollar på premiären av Mia & Klara.
Tror inte det finns roligare skådespelare eller personer. Eller jo, Filippa Bark i så fall. Hon är ju härlig!

Ooops, jag har ju glömt att visa er min goda sallad som jag gjorde för några veckor sedan. Med soltorkade tomater, fetaost, lollorollo sallad och cocktailtomater. Den blev skitgod!

Har kopplat in det röda och lite mindre tangentbordet nu. Gillar det lite bättre. Det andra är så klumpigt...


Bild från igår...trött som en, jag vet inte vad.

Måste sticka nu,  Mia & Klara börjar om 7 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0