Nyårsafton

...spenderades hemma hos en kompis. Vi spelade monopol i väntan på tolvslaget. Monopol tar aldrig slut. De spelet kan man spela hur länge som helst. Det är roligt också. Förutom när man måste betala en massa och ta lån från banken.

Detta är Cajsa som letar fram kortet till sitt nyköpa hus

Innan jag gick hem till Cajsa så åt jag middag hemma.

Förrätt: Skinksnitt med mimosasallad
Varmrätt: Fylld fläskfilé med klyftpotatis, cousinnesås och wokade grönsaker
Dessert: Kladdig kaka med en klick vispgrädde och fikon

Mmm...det va underbart gott.

Va på mammas jobb på förmiddagen fram till klockan 14. Till dessert fick vi en god chokladmousse med tropisk sås till. Såsen var himelsk god. En fryst sås på flaska.



Pringels och starköl...det va vad min nyårsafton bestod av. Nästan

Fick en knäckstrut och när jag skulle ta av pappret så går glassen av...en billig sort hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0