På två språk

Hej alla, idag har jag varit och handlat på ett köpcentrum som heter Fynda Factory Outlet. Kollade på möbler och så köpte jag 2 målardukar. Har börjat måla lite, men sen kom jag på att min svart akrylfärg nästan är slut. Så jag måste köpa ny. Kanske att jag gör det i Malmö. Om den är billig där.

Jag tänkte sätta mig ner och skriva en lista på det som jag vet att jag behöver köpa nere i Malmö. Ett vitt linne, trosor etc.

Jag är inne på en jättebra översättningssida. Man kan översätta massor av text i flera olika språk. Perfekt för mig som är sådär bra på engelska. Det är ju bra om man är inne på en engelsk sida och inte förstår ett skit, rent ut sagt.

Nu ska jag fortsätta kolla in lite sidor, chatta med folk på msn och sen kolla lite på tv. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Bara vila, kanske kolla på någon gammal film som finns hemma och vila upp mig till den stora dagen på onsdag. Då blir det shopping i Malmö. Jag kommer att vara trött på tåget hem.

Ha det bra så hörs vi!

Peace

P.S. Använde översättningssidan till denna bloggtexten. Det funkar utmärkt. Visst?!

Nu kan alla läsa min sida. Även de som inte kan svenska.


Hi all, today, I have been, and acted in a shopping center called Bargain Factory Outlet. Look at the furniture and so I bought 2 paint cloths. Have begun to paint a little, but then I came to my black acrylic paint are almost finished. So I have to buy new. Perhaps I make it in Malmö. If it is cheap there.
I was going to sit down and write a list of what I know I have to buy down in Malmö. A white linen, underwear, etc.
I'm in a great translation page. It can translate a lot of text in several languages. Perfect for me is like that good at English. It is good if you are on an English page and do not understand a shit, quite frankly.

Now I shall continue to check out some pages, chat with people on msn and then watch a little television. Tomorrow, I do not know what to do. Just rest, maybe watch some old film that is at home and rest up to me to the big day on Wednesday. Then it will be shopping in Malmö. I will be tired on the train home.

Have a good one so we hear!
Peace

P.S. Used the translation page to this blog text. It works great. Sure!
Now everyone can read my side. Even those who can not Swedish.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0