Patrik 1,5

De halvt dolda. Bild lånad från svt
Jag vill så gärna se den filmen. Patrik 1,5. Den verkar så bra. Är det någon som har sett den så kan ni ju skriva ifall den är bra och kanske betygsägga den mellan 1-10, där 10 är bäst.
Kanske får hyra filmen nu till helgen. Men inte idag för idag kommer Let´s Dance och där ska Leila Bagge, Blondinbella (Isabella Löwengrip), någon stark man, vet inte vad han heter och en massa personer vara med. Så det blir fredagarnas underhållning för min del.
Över till filmen Patrik 1,5. Patrik som spelas av Tom Ljungman är så jävla snygg! Det är inte klokt. Han spelar även Linus i serien De Halvt Dolda på svt. Är det Tom Ljungman som spelar Sickan i lilla jönssonligan förresten? Väldigt likt honom.
Det måste vara han...

Nu måste jag verligen sova ut innan skolan början. Den 12:e, asså på måndag börjar jag skolan. Har verkligen ingen lust, men jag måste ju.
Så jag har hela helgen på mig att sova ut. Varför går det aldrig att sova ut sig ordentligt? Man är ju lika trött ändå. Det kvittar om jag går upp klockan 7 på morgonen eller klockan 1 på eftermiddagen. Lika trött ändå. 

Denna svarta kudde med vit stjärna köptes på Chili :)

Peace,

Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0