Mer galor i tv!


P3 Guldgalan was great. Good music and stylish celebrities as the one guy in "Maskinen".
More galas, we want!
Det borde visas galor mycket oftare i tv. Inte bara i januari och februari och sen inget mer på hela året. På sommaren kan dem väl ha en gala, som är somrig. Det visas alldeles för lite galor. Tycker inte ni det?
P3 guldgalan va super, som jag nämnde innan. Musik och filmgalor gillar jag. Är inte så mycket för fotbollsgalan eller idrottsgalan, men jag tittar på det ändå eftersom där är uppklädda kändisar som Zlatans fru. Det är intressant at titta på.
De som jag gillade bäst bland alla som sjöng och alla nominerade va Miss Li, Maskinen, Håkan Hellström, Afasi & Filthy, Lukke Li, Markus Krunegård, Those Dancing Days m.m. Kommer inte ihåg alla.

Dem som vann pris var:

Årets Guldmick:
Håkan Hellström
Årets Hip Hop/Soul:
Afasi & Filthy
Årets dans:
Style of Eye
Årets nykomling:
Lykke Li
Årets låt:
Markus Krunegård - Jag är en vampyr
Årets pop:
El Perro del Mar
Årets grupp:
Johnossi
Årets rock/metal:
In Flames
Årets artist:
Håkan Hellström

Där har ni vinnarna. Tycker ändå att det va bra vinnare. Det va lite synd om Markus Krunegård eftersom han mådde illa och va tvungen att spy ibland. Stackare att vara sjuk när man är nominerad till en gala.
Jag fattade inte hur han orkade sjunga Jag är en vampyr när han mådde illa. Usch, måste vara jobbigt.

Innan ikväll när jag satt och kollade på tv, så utanför fönstret kom något oranget som lös. Det liksom va som ett stjärnfall fast det verkar ha kommit från marken eller nåt. Och sen mot slutet så liknade det en raket som avfyrades. Ni vet när man ser färgerna på raketen och så i himlen. Hela himlen lyste blått då. Konstigt. Undra vad det va. Jag får nog läsa i tidningen imorgon. Det lät ju inget heller. Mysko.

Nu kallar sängen. Klockan är 23,20 och det är dags att gå till sängs. GODNATT!

Hug
Lothigiius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0