Söndags promenad


Sitter på mammas jobb nu, tog en lång promenad hit. Det va skönt att veta att man hade varit duktig, men det va jobbigt. Jag va helt röd i ansiktet när jag kom hit.
Eftersom man förbränner bra efter att ha varit ute och gått så tog jag mig en ÄKTA coca cola i glasflaska. Dem är mycket godare än colan i plastflaskorna. Konstigt nog eftersom det är samma extrakt.
Har skrivit ut kuponger som jag fått från Lindex, Kappahl och H&M på mailen.
Har ingen skrivare hemma, så jag får passa på att skriva ut det här.

Imorgon är det första dagen på min APU-plats. Gröna Hästen blir det för mig. En restaurang i stan. Ska bli spännande att vara på ett nytt ställe, och testa på vad dem gör.
Klockan 8,00 börjar jag. Vi skulle komma överrens om imorgon vilken tid jag slutar. Vi får väl göra ett schema så jag vet. Hoppas jag inte får jobba på helger bara. Det vill jag inte. Då vill man vara ledig, men det kan ju inte jag bestämma. Det får chefen på Gröna Hästen göra. Per heter han.

Sitter och kollar på www.bubbleroom.se nu en sida men en massa kläder. Dem är rätt dyra, men dem har billiga kläder också. Kika in där. Det finns massor av fina saker man vill ha!
Jag tror att det är en nystartad sida. Dem visar den på reklamen på tv.

Peace,
Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0