Bloggar

Undra om kräksjukan är på ingång. Jag har mått illa flera nätter nu. Kräksjukan brukar sätta igång på nätterna. Har inte varit i skolan idag eftersom jag kände att jag skulle spy, men det gjorde jag aldrig.
Kom på att jag glömde skriva i förra inlägget att på www.sydsvenskan.se kan man se bilder från när meteoriten kom över södra Sverige i lördagskväll 20,10. Den hade även synts till i Tyskland. Vid Rottenburg eller nåt sånt hette det. Gå in och kika där. Ni får kanske scrolla ner lite.

Sitter och läser Josefin Crafoords blogg nu på www.veckorevyn.com/bloggar/josefins-blogg/ och Johannas blogg från Ensam mamma söker. Hennes blogg hittar ni på www.johanna.blog.mtgnewmedia.se . Just nu sitter hon väl på ett flyg till Thailand. Kul för henne. Skulle också vilja ha lite sol och värme. Jag hatar januari månad. Så jävla trisst! Kallt och grått.

Ska gå och sätta på kaffe nu. Är kaffesugen, eller så är det mest ett måste. Lite över 15,00 på eftermiddagen. Det blir så. Kaffe vid 15,00. Middag klockan 12,00. Kvällsmat klockan 18,00. Fattar egentligen intevarfr man ska äta vid en viss tid. Det är väl för att kroppen ska må bra och fungera som den ska.

//Lothigiius ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0