Beroendeframkallande spel

 
Har precis ätit lunch, broccoligratäng. Precis sån som på bilden. Den är riktigt god! Jag gör min i ugnen så man får en god och krispig yta. Det blir det inte i micron. Och det är ju den skripiga ytan man vill ha!Klockan 15,00 när mamma slutar så ska vi åka till Willýs i Halmstad och storhandla. Midsommarmat och all sorts mat. Jag har lagt fram papperspåsarna i hallen så vi inte glömmer dem när vi åker. Vi handlar med självscanning, det går både snabbare och det är roligt. Det är kul att dra streckkoderna och sätta lappar på grönsakerna etc. :)Sist när vi köpte cider med 2,25 VOL % så när vi skulle betala i självscanningskassan där man gör allt själv, en obemannad kassa så behövde vi inte tillkalla personal som ska slå in en kod att någon av oss är över 18 år. Konstigt. I så fall skulle jag kunna gå och köpa cider och öl som bara är 17 år...hmmm!
 

En bild på mig innan jag somnade igår. Jag satt och spelade ett bilspel på mobilen. Man blir beroende! Inte bra. Borde sova istället. Precis när jag körde ett race så dör mobilen, så det var bara att hämta laddaren och fortsätta spela.Som tur är så kostar det inte att spela. Väldigt tur!
 

Dagens outfit ser ut såhär. Bilden är tagen inne i ett provrum på Gina Tricot. Jag sitter och töjer ut mina jeansleggings nu. Dem är riktigt tighta. Äckligt! Fast dem börjar bli lösare...Ska fortsätta göra mig iordning nu. Sminka mig och ta bort gammalt nagellack som sitter kvar sen veckan. Det sitter bara kvar på halva nageln. Ser förjävligt ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

njaa ingen spec faktist hehe :P

2009-06-17 @ 19:36:28
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0