Fullspäckad almanacka


Almanackan är full för nästa vecka, utom på lördag och söndag. Men då blir det ett jävla firande att det är sommarlov och jag har gått ut 1:an!
9 underbara veckor väntar av ledighet...kan ni förstå! Knappt jag. Har pratat med Johanna om att vi kanske sticker ner till Malmö under Malmöfestivalen för shopping. Jag ska sms:a Ida också. :)

Är ensam hemma ikväll. Mamma ska på fest med en kompis och brorsan har åkt till Bug Run för att ställa ut sin fina Corrado, som är helt nyrenoverad och underbart fin. Duktig brorsa man har!
Så det blir mys framför tv:n och fira nationaldagen med tv4. Ja, programmet heter så. Direktsänt från Skansen i Stockholm.
Nu ska jag börja på kvällsmaten. Lövbiff, kryddig bearnaisesås och pommes.

Börjar inte förräns klockan 14,00 på måndag. Har avslutat alla lektioner innan såsom matte, engelska, svenska. Vi ska bara göra en utvärdering på idrotten, sen får vi sluta. Knappt lönt att komma till skolan

En färgglad sida. Varför? För att sommarlovet börjar här och då måste man rita en sol! Och så ska vi ju servera på 3:ornas bal.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket :D

Köp en sån då :D hihi

2009-06-06 @ 20:25:07
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Om du ställer en fråga i min frågestund så blir du länkad :d

2009-06-06 @ 20:25:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Härligt!

Samma här :)

Okej, otur :/

2009-06-06 @ 20:26:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0