Gynning gravid?



Har varit ute och solat hela dagen. Ritigt skönt! Och fortsatt läsa Veckorevyn. Kolla så häftig bild jag tog med mobilkameran. Den blev fräck!
Jag använder en lotion som jag smörjer mig med innan jag solar som hjälper till att få fram den bruna färgen i brännan :)
Jag har bestämt mig för att INTE sola så länge varje dag, utan ta 20 minuter och sen gå in och hålla på så, för det är inte bra att sola i mer än 30 minuter!
Så jag gör det hellre gradvis! Så jag ska göra detta några dagar och låta det ta sin tid!

Igårkväll klockan 21,30 åkte mamma, jag ch brorsan till stranden och gick ut och gick och joggade. Riktigt jävla skönt! Det var sååå svalt och gott väder då. Och där är ju inte precis folk på stranden klockan 21,30 så vi var iprincip helt ensamma.
Vi ska nog åka ut där idag igen :) Vi snackade om det innan...

Lunchen idag blev pasta och köttfärssås. Ute på altanen. En heldag utomhus! :)



När jag satt och kollade på Sommarkrysset så fick jag syn på Carolina Gynnings mage. Är hon gravid? Någon som vet?!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Nej det är hon inte, Det var bara på skämt Stefanie.

för jag såg hela, HON ÄR INTE MED BARN

2009-06-23 @ 16:41:56
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: johanna

det var ett skämt, hihi :) läs om det här :

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5409130.ab

2009-06-23 @ 18:15:49
Postat av: Sabi

Jaha ett skämt, haha trodde påå det:P

2009-06-23 @ 22:54:31
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Malin Inspiration&design

Det var bara på skoj, för att Berg är gravid. :)



Ha en bra dag! /Malin



Ps, tack för din kommentar om sovrummet!! :)

2009-06-28 @ 08:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0