Nu far vi till GeKås



Hej bloggen!
Är ledig idag och som tur är så är mamma också det. Vi hade inget att göra så nu har vi bestämt oss för att köra till GeKås i Ullared. Anledningen till att vi kör dit igen (det va inte så länge sen sist) är att jag måste köpa ett par byxor och att Jabushe säljs just nu på GeKås för endast 79 kronor. Ordinarie pris är över 300 kronor. Så vi hoppas att den inte är slut utan ligger och väntar tills vi kommer. Men man vet ju aldrig. Saker och ting tar slut snabbt. Om det är populärt och det är Jabushe krämen. Tänkte även köpa mascara eftersom jag vet att de säljer min mascara 30 spenn billigare där. Sen blir det ju alltid lite annat smått och gott. Men jag ska inte köpa så mycket kläder, det har jag bestämt.
Bara jeans och en tröja. Förhoppningsvis tanikini om dem har...

Jag nås på mobilen!

Förresten, gud så skönt väder idag! Sånt gillar vi!

Ha det bra så skriver jag mer när jag kommer hem!
Ciao Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0