Tandläkartid

Hej bloggen. Det va en lugn bio. Vi va 8 personer som kollade på Kärlek 3000. Rätt lugnt.
Synd att man inte hade hela biosalongen för sig själv. Det hade varit kul. Jag trodde att där skulle vara fullt på bio:n, men det va där inte.
Bion va i alla fall jättebra...jag kan lova att det blir fler biobesök under veckan.
Imorgon börjar skolan, och mamma ska åka iväg på någon kurs och vara borta i 3 dagar. Så jag och brorsan är ensamma hemma.

Efter skolan imorgon så ska jag ringa till tandläkaren och ändra en tid för lagning. Kan inte på torsdagar, för då lagar vi mat på restaurangskolan. Vill inte missa det. Jag går ju trots allt det programmet och då vill jag inte vara borta därifrån.
Kan inte heller på tisdagar eller fredagar. På morgonen, eftersom vi har sovmorgon och jag får alltid tanläkartid tidigt på morgonen.
Så jag hoppas att de kan på måndagar eller onsdagar. Annars får det bli på eftermiddagen.

Nu börjar Mia & Klara, måste rusa. Klockan 21,00 kommer beck.

Hörs imorgon bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0