Sommarnytt

Hej underbara blogg och läsare!
Idag har dagen tillägnats i skolan fram till 14,30. HR (hotell & restaurang) hade idrottsprov och det gick bra. Eller rätt så bra i alla fall, man kunde få minuspoäng om man svarade fel och det är ju inte kul.
Så jag gick när jag vart färdig med provet. Satt i alla fall i 30 minuter och det får räcka!

Har beställt sommarkläder från Ellos / Josefsson. Hade 50 % rabatt och det får man inte missa! Köpte ett par gula jeans. Hade beställt ett par gula från H&M och efter 4 retuneringen så kom äntligen rätt storlek och det visade sig att de var inte alls som förväntningarna i katalogen och hemsidan. Så jag skickade tillbaka dem igen. Där stod att de skulle vara smala i benen. Dessa vart jätte vida, jag hatar vida byxor!
Så nu hoppas jag verkligen på att dessa andra gula byxorna är skarpare i färgen, smalare i benen och att de passar och sitter bra.
Jag vill ju så gärna ha ett par gula jeans, snyggt til sommaren att vika upp dem till ett par pumps och jeansjacka!
Köpte även ett par gula "jesussandaler" som vissa kallar det eller gladiatorsandaler som jag föredrar att säga.

Ikväll är det premiär för andra säsongen av Färjan, fast nu heter det Färjan 2. Ett av mina favoritprogram och så kommer Tonårsliv. Läs mer om serierna på kanal5.se och svt.se

Imorgon har jag sovmorgon till 10,15. Ska bli skönt. Det räcker att jag går upp 8,30. 2 timmar senare än vad jag brukar gå upp.

Kanske skriver mer sen! Annars hörs vi imorgon. Puss

P.S. Lovade ju Johanna i klassen att jag skulle lägga upp klipp på Filippa Bark på min blogg så hon kunde kolla in henne. Kolla in i nästa inlägg! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0