090525


Dagens outfit är inte så speciell. Ett rosa linne med en stor rosett på, som dessutom är ivägen om man ska titta ner. Tur man inte har stora bröst. Det skulle blivit jobbigt!
Och mina jeans, som liknar ett par från Gina Tricot, dem ser exakt likadana ut. Linnea i klassen trodde jag köpt dem på Gina Tricot. Men det har jag inte! Linnet är några år gammalt, brukar inte använda det, men det var varmt idag så då passade jag på. Hade en svart kofta till detta! Som jag lånat av mamsi!

Fick faktiskt, mot förväntan G på nationella i matte. Men det var precis. Han sa inte poängen, men man skulle ha 19 poäng för att få G och då hade jag väl 19 eller 20 kan jag tänka mig eftersom det var precis. Men det var könt att jag klarade mig! Nu slipper jag göra omprov på torsdag.
Skrev dikt på svenskan idag, med praktikantläraren Katja. Hon utbildar sig till lärare och ska vara med på våra svenskalektioner fram till sommarlovet! :)
Hon tyckte min dikt var jättebra, får se om jag får tillbaka den sen, så kan jag skriva den här på min kära blogg. Den handlade i alla fall om hat! Vi fick inte skriva om kärlek, för det tyckte hon var tråkigt eftersom nästan alla dikter handlar om det! Och det är ju faktiskt sant...
Annars har skoldagen vart lugn. Eftersom jag varit sjuk i några dagar förra veckan (är fortfarande!) så fick jag reda på ett arbete vi ska göra på datorkunskapen om Power Point. Har inte det programmet på vår dator hemma eftersom när vi lämnade in vår dator för virus en gång (när vi inte hade antivirusprogram) så tog han bort en massa koder på datorn. Bla till World, Power Point, Microsoft Office m.m.
Men jag gjorde arbetet på en håltimme...och vi skulle få lite tid på oss på lektionen också.

Nu kommer snart studiebidraget! :) ♥ I och för sig den sista, men ändå.

Peace,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0