Bilder från festen!

Här kommer bilder från festen!
Läs inlägget under först så ni förstår bilderna bättre...
↓↓↓

Såhär såg jag ut på festen. Min nya huvtröja som jag köpte på H&M.

  • Huvtröja Lila / Vit H&M
  • Svarta chinos, Cubus
  • Lila mini-klackskor Skopunkten
  • Rosa / Cerise nagellack H&M


Det viktigaste av allt - Drickan!

I början hemma hos Jessica...rätt lugnt på bilden, men i verkligeheten var det tvärtom!

Johanna kollade in tv:n medan Jessica inte va i vardagsrummet. Det va rätt lugnt då, men man hörde Jessica på långa vägar!

Efter 1 timme i vardagsrummet. Shotglas, en massa cider, öl etc.

Här sitter Jessica på golvet..full :)

Jag och Johanna, okej, här va jag full! Förvarning

Johanna dricker Xide♥

Här ser ni mig och Jessica...och Jessica är fortfarande redlöst full

Här vinglar Jessica fram och tillbaka

En fyllebild...tog denna när jag satt på toa, precis innan vi skulle åka till Karsefors.
Va på toa säkert 3 gånger innan vi åkte. Det tryckte på i blåsan...

Det var allt från denna festen. Den 23 maj är det dags igen! Karsefors och då kommer Björn Rosenström dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0