Brun-utan-sol tips, tack!

Det här med att sola solarium verkar bara hjälpa för stunden, färgen försvinner snabbare än man har hunnit säga hejdå!
Måste ha tips på vad man kan köpa för brun-utan-sol...har hört talas och sett på reklamen om Loreáls Subleme Bronze. Dem säger att den är bra och att man blir brun snabbt.
Men jag vet inte! Det sägs så mycket på reklamer, hälften är inte sanning! Jag ska i alla fall testa och köpa den.
Jag måste testa för att kunna se.
Nu när sommaren närmar sig vill man inte vara blek. Min kropp har börjar vänja sig sakta men säkert för solen, men det tar tid innan färgen kommer. Den där underbara bruna, glansiga färgen som får ögonen att smälta! Det tar sin tid!
Så kom nu med tips på vad jag ska välja för brun-utan-sol!


Kommentarer
Postat av: caroline

testa Dove summer glow :)

2009-05-05 @ 21:54:37
Postat av: Stefanie

Okej, det ska jag göra :) Blir man brun snabbt?

2009-05-06 @ 08:08:07
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte direkt , det kmr mer stegvis :)

2009-05-06 @ 11:38:52
Postat av: Stefanie

Jaha okej. Använder du den? Men huvudsaken är att man blir brun efter ett tag :=)

2009-05-06 @ 14:14:42
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: caroline

i vintras använde ja den några gånger , men orkade inte mer senn haha :P

2009-05-06 @ 15:58:34
Postat av: Stefanie

Jo det gäller ju att man använder den hela tiden, varje dag. Annars gör det ingen större nytta! :)

2009-05-06 @ 17:15:05
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0