Frågor & Svar

Okej, jag har fått några frågor i min frågestund, det kommer säkert fler! (hoppas jag) Men dem frågorna jag fått tänkte jag lägga upp här nu och svara på...
Då kör vi!

Vad tänker du jobba med i framtiden?
-
Jag går Hotell & Restaurangprogramet så jag ska bli kock, egentligen vill jag bli kallskänka, men vi har ingen inriktning, utan lär oss av både varmkök, kallkök och servering.

Vad ska du göra efter gymnasiet?
- Jag ska söka jobb som kock eller kallskänka.

Vad är din favoritmat?
Jag har många, men jag gillar mango chutney kyckling med ris, tacos, köttfärssås, kyckling, grillat!

Hur många läsare har du (ungefär)?
- Det varierar mycket, det beror på vad jag skriver om...men det kan vara upp till 50 st.

Är du lycklig och nöjd med ditt liv i helhet?
- Ja egentligen, men man har ju alltid komplex för sitt utseende etc. Men jag skulle varit väldigt nöjd om jag blev av med mitt "eksem" på händerna. Det är inte eksem, men man tror det och det är ett fel jag har i kroppen som gör att jag fått det. Tråkigt!

Skulle du vilja ändra något i ditt liv?
- Ja, säg någon som inte vill ändra på något! :) Tyvärr så är man inte nöjd med sig själv, fast att man borde vara det!


Tack för frågorna jag fått än så länge! Jag hoppas det blir fler frågor, det är bara att fråga på. Jag kommer svara och lägga upp dem här såsnart jag får fler frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0