Sååå typiskt!

Varför finns det aldrig något att shoppa när man väl är ute fööör ATT shoppa! H&M hade inte ett skit, på Gina Tricot var det smockfullt med folk. Man kunde inte ens komma in. Alla små fjortisar ska ju tvunget stå och fotografera mitt i ingången för att visa att dem är i den butiken. Vet dem inte det själva eller, det är därför dem måste ha bildbevis! Korkat i alla fall!
Hann se att tröjan jag skulle köpt var slut. Det fanns bara XL kvar och jag ska ha M! Sååå typiskt! Tröjan fanns precis vid ingången, därför hann jag kolla snabbt.
Tippy-butiken hade heller inget snyggt...och på Indiska skulle jag köpt ett par dö fräcka skor, som narturligtvis var slut i min storlek 37! 36 var förliten och 38 förstor. Så jävla typiskt! Har skickat mail till Indiska och frågat om dem har skorna i Helsingborg i stl 37! I så fall åker jag dit och köper dem.
Jag blir galen om jag inte får dem. De var sååå sköna! :) Fan också!

Shiit, det var sol ute för 2 minuter sen och nu har det precis börjat ösregna och det har blivit mörkt! Boring. Allt tråkigt på en och samma gång. Snart börjar det väl åska också! Allt för att jävlas...

Men åter till shoppingen, jag köpte solglasögonen som jag ville ha på Indiska. Dem liknar Ray Ban, fast detta är fake.
Leopardmönstrade. Snyggt ♥ Nåt positivt!
Fotograferar resten av det jag köpte imorgon.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenna

jadu.. det går lite upp och ner ;)



sen jag började med "veckans blogg" så har jag haft runt 90 st, hehe. du då?

2009-05-26 @ 21:42:32
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0