Självscanning


Musse Pigg T- Shirt från Lindex

Klockan 17 ska jag, mamma och brorsan bege oss til Halmstad, Willys för att storhandla mat till helgen då det blir fest och till veckan som kommer. Tänkte testa självscanning. Har aldrig gjort det på Willys, så jag får se om jag klarar av det!
Hur är det med er idag? Själv är jag fortfarande förskyld, jobbigt att andas när näsan täpper igen.
Igår fick jag mina mediciner på posten mot mitt "handeksem". Jag hoppas verkligen att det funkar.
Det är flytande mediciner som jag dricker i lite lite vatten. 10 droppar av 5 flaskor varje dag. Alltså 50 droppar!
Sen tar jag nåt salt i vatten för min syra i kroppen och så har jag vitaminbrist som jag tar vitaminer för. Flytande också eftersom jag inte kan svälja tabletter. Tur att det mesta finns i flytande!
Alla dessa mediciner fick jag när jag var hos Monika i Glommen. Hon är jättebra, inte lika dålig som en vanlig läkare. Så jag hoppas att hon kan fixa mina problem.

Åhh va det rinner från ögonen. Det brukar göra det rätt ofta. Det är jobbigt när man har smink på sig! Ska gå och hämta en tops...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0