Ändring



För det första så måste jag säga krya på dig Johanna! ♥ ( i HR08), det blir så tyst utan dig i klassen. Har mest umgåtts med Ida i dag...min lilla snuttis. Söt som fan e hon! ♥

Idag har vi haft alkoholhantering. rätt intressant, vi gjorde en varsin alkoholpolicy. Jag och Ida jobbade ihop med en massa frågor man skulle diskutera tillsammans. 
Hade sovmorgon till 10,00 idag så det var extra skönt. Särskilt på fredagar!  Fick också reda på att vi ska sluta klockan 11,00 nästa gång från alkoholhanteringen. Monica skulle iväg och så ska vi flytta fram svenskan så vi slutar klockan 12,00 nästa fredag! Skönt.

Konstigt att mitt paket från H&M inte har kommit. Ska gå in på deras hemsida och undersöka det nu. Måste höra med mamma när hon är ledig också. Vill in till Halmstad och shoppa.

Va inne på H&M samtidigt som jag är inne på bloggen och min ena tröja kommer inte förräns i vecka 23. Om 3 veckor, puuh!
Men nu såg jag att det är ett linne som dem har beställt fel. Vi fyllde i ett artikelnummer från katalogen till orderformuläret på hemsidan och dem måste ha tagit fel eller missförstått numret. Jag skrev in rätt nummer, men det står ett annat där och det går fasiken inte att ändra i beställningen. Det gör det på Ellos och Josefsson men inte på H&M. Faaaaaaan...
Nu kommer vi få fel vara! Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Aja, mamma får ringa dit imorgon.
Och så jävla korkat av mig att jag glömt vad jag beställt, jag vet bara 2 saker den ena är till mig, en gul munkjacka. Men jag vet att jag beställde 3 eller 4 saker. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0