Jacka eller inte?


Sitter och målar naglarna nu framför datorn. Det blir det nya nagellacket som jag köpte på H&M igår. Cerise-rosa. Jättevacker färg!
Ska snart börja sminka mig, duschade precis och rakade benen. Känner att jag börjar bli lite smått nervös nu, vet inte varför. Men jag blir alltid det av någon konstig anledning när jag ska iväg. Men det kommer gå bra. Har mobilen med mig om någon vill nåt (av er som har mitt mobilnummer).
Ikväll, dagen till ära ska jag ha på mig svarta chinos, svart linne och över det en lilavit huvtröja som jag köpte på H&M igår...har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha för skor. Jag är rädd för att jag kommer frysa jättemycket. Vi ska ju inte till festen förräns klockan 22,00. Och jag har ingen lust att ta med mig en jacka om jag inte behöver den. Det är tillräckligt med mobil och pengar. Mer orkar jag inte hålla reda på.

Så vid 19,00 ska vi gå till Jessica för att grilla. Hoppas hon har något gott att erbjuda, men det tror jag säkert. Vi brukar ha samma samk för mat. Ingen av oss är särskilt glada för fisk så det kommer bli kött.
Men nu får man inte äta sig proppmätt, då får man bara ont i magen :(

Bild från igår. Köpte en kaka och läsk på Willys efter veckohandlingen. Det är så billigt där!
Mamma åkte inom en skoaffär och köpte ett par gladiatorsandaler för 500 spänn. Nu har hon ångrat sig så vi ska åka och lämna tillbaka dem imorgon.

Ni får ha en bra lördag, det ska i alla fall jag ha!
Får inte glömma och ta med mig cidern och ölen! Får skriva en KOM IHÅG- lapp!
// Lothigiius

Mina nyaste gladiatorsandaler...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0