Vita "finskor"



Har köpt nya skor. Vita med pytteliteklack. Det låter när man går i alla fall. Tyckte dem va fina inuti, men även på utsidan. Såklart!
Har alltid velat ha vita skor med klack så att det låter när man går, och så vil jag ha att dem är smala framtill. Och det är ju dessa.
De liknar ett par skor som jag hade när jag va liten, fast de va röda. Dem kallade jag för finskor. Och jag hade bara dem vid speciella tillfällen.
Jag använde dem när jag var i mormors trädgårdsland och hon blev inte glad.

Mamma om precis hem och sa att vi har haft tjuvar inatt. Dem snodde cyklen som stod utanför. Den va ändå jättegammal, men ändå. Jävla idioter. Mamma hörde när dem tog den, men hon visste inte vad hon skulle göra.
Synd för dem att sadeln är uppäten, och att det va punktering på hjulen. Så dem kom ju ingenstans med den!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Åh vilka döläckra skor, vad har du köpt dom någonstans. Vill också ha såna fast kanske i en annan färg.

2009-05-16 @ 14:41:44
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Svar till Cajsa:

Dem är köpta på SkoStop - Stenalyckan, Halmstad. Dem finns bara i 1 färg. Vita :D

2009-05-16 @ 14:57:09
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0