Tillbaka!

Tjena! Då va man back on track igen...kanske!?
Får ser om jag hinner med bloggen i vardagen. Ibland är det ju skönt att kunna skriva av sig lite.

Ja det har hänt mycket i mitt liv sen jag skrev sist på bloggen (december!!!!)
Bilen är såld, jag har skaffat mig en ny osv osv. Då mitt bilintresse bara växer och växer så minskar detta intresset. Att blogga..

Polaren ville att jag skulle starta upp bloggen igen så jag gör ett försök :)



Igår var jag i alla fall i Malmö på Malmöfestivalen. Tog tåget ner med morsan och en polare. Gick där hela dagen, blev lite shopping också. På kvällen käkade vi på den underbara restaurangen Mosaik på stortorget. Lite öl och vin blev det också :)







LÅTSAS! Gjorde mig en låtsas tatuering. Usch så ful! Tur att den bara är fake

// Lothigiius

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen tillbaka :D

Svar: Tack så mycket!
Lothigiius

2012-08-22 @ 13:46:59
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0