Mini cola

Igårkväll blev det filmtittande hemma hos polaren Cajsa. Vi kollade på 2012 som gick på tv. Den va väldigt bra, men seg i början. Filmen varade i 3 timmar så när filmen va slut körde jag hem och kollade på 2 fast 2 furious som också gick på tv. Tände en massa ljus och drack en kopp te. Massa mys!
 

Haha när jag och Cajsa va på citrygross igår så hittade vi världens minsta coca cola på 15 cl. Enligt mig va den alldeles lagom. Den hann inte bli varm som 33 cl alltid blir i slutet..och som bara smakar socker då.



Förjäkla söt ♥
 
// Lothigiius

Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

Visst var den..

Äntligen blogga du igen.. fortsätt

Svar: Haha!!!! Gör det när jag orkar :D
Lothigiius

2012-09-15 @ 15:13:01
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0