Regn & rusk

Jag gör väl ett nytt försök med att få tillbaka bloggintresset. Är mycket annat som händer såhär efter sommaren. Jobb, a-kassa, arbetsförmedlingen, söka jobb. vara med pojkvännen och allt annat skoj som händer i livet. 
 
Nu är jag i Borås hos pojkvännen och vi kom hit igårkväll och ska vara här tills imorgon för hans bil ska in på verkstaden idag. Sen åker vi tillbaka till mig och så ska vi båda söka jobb nere hos mig och hoppas på det bästa. 
Riktigt skitväder är det idag, det regnar och är grått och trist så då passar vi på att vara inne när vi ändå inte har någon bil och kan ta oss någonstans. Så jag sitter vid datorn och kollar inredning på styleroom.se och killen ligger i sängen och sover, eller "vilar" som han själv kallar det.
 
Eftersom jag inte varit så aktiv här så är det mycket ni missat och mitt rum är en stor del som har förändrats. Mitt stora rum hemma hos mamma har blivit som en liten lägenhet. Har inte så mycket bilder på killens dator men dom som finns ska jag dela med mig av. Temat jag kör på nu är svart, vitt och orange. Jag brukar alltid köra på svart och vitt och sen har jag nån mer stark färg som gör rummet lite mer färgrikt. Man får en massa bra inspiration på styleroom genom att söka på ex svart, vitt och orange i deras sökforum. Så inspiration är vad jag letar efter idag. 
 
 
 
 
// Lothigiius
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0